- Minőségi termék Az üzlet egyik legfontosabb aspektusa egy olyan erőteljes termékvonal létrehozása, amelynek darabjait valamilyen közös elképzelés tartja össze. Igen nehéz volna hitelesnek lenni, ha az egyik percben vízszűrőt próbálnánk eladni, s a következőben már egy pár cipőt. Egy cégnek olyan termékeket kell kínálnia, amelyekre jóval azután is emlékeznek az emberek, hogy az árra vagy mennyiségre vonatkozó kedvező lehetőségeket bemutatják nekik. Keressünk olyan vezető marketing útmutatót, amely hiteles adatokat szolgáltat a cégről.
- Nincsen struktúrán belüli előzés Az alsó vonalunkból senki nem kerülhet egy a miénk feletti pozícióba. Amennyiben az alsó vonalunkban lévő forgalmazók megelőznek minket az eladásokban, úgy ők automatikusan feltolnak minket egy következő szintre, amikor elérik a magasabb szintet. Vegyünk a kezünkbe egy marketing tervet, amely megjutalmaz minket, amiért új „sztárokat” vezetünk be az üzletünkbe.
- Az elért pozíció nem veszíthető el Egy forgalmazó nem veszítheti el pozícióját azért, mert nem aktív az eladások terén. Ha egyszer már elért egy bizonyos szintet, akkor azon a szinten megmarad. Egy jó marketing terv lehetővé teszi, hogy szükség esetén pihenhessünk.
- A bónuszokat a termék kiskereskedelmi ára után fizetjük A bónuszokat nem a nagykereskedelmi ár, hanem a kiskereskedelmi ár után fizetjük. Ez azt jelenti, hogy több készpénz kerül vissza a forgalmazóhoz.
- Bizonyított pénzügyi stabilitás A biztos, szilárd növekedés mindig a jó MLM jele. Gyakran hasznos megtekinteni a cég holdingjainak változatosságát. Érdemes még megnézni a cég eladási grafikonját, hogy képet nyerjünk a növekedésről, valamint az eladási számokat és a kilátásba helyezett irányvonalakat. Tekintsük meg az eladások alakulását a cég egész története során.
- Minimum 5 éves tapasztalat az adott ágazatban Egy elismert MLM-hez szükség van legalább öt év tapasztalatra és szilárd növekedésre a cég története során. Egy jól felépített MLM esetében az első krtitikus 18 hónap célja a szilárd vezetés, stabil üzleti terv, motivált forgalmazók és minőségi termékek bevezetése.
- Többszörös pénzszerzési lehetőség Mivel a forgalmazóknak többféle lehetősége van a jövedelemszerzésre, mindenki a saját időbeosztása szerint dolgozhat, részmunkaidőben vagy teljes időben, illetve otthonról. Ha bekerülünk egy MLM-be, többszörös lehetőségünk adódik a pénzkeresésre. Ha egy jó MLM-et szeretnénk találni, akkor keressünk olyat, amelyik profitrészesedést valamint vezetőségi és royalty bónuszokat kínál.
- Fogyasztható termékek A fogyasztható termékek ideálisak az MLM üzlethez, mivel így könnyen kiépíthetünk egy olyan hűséges fogyasztói bázist, akik rendzseresen szeretnének utánpótlást vásárolni az adott termékekből. Az aktív fogyasztói bázis jelenti a kulcsot egy hatékony MLM üzlethez, s ez csakis minőségi fogyasztható termékek esetében építhető fel. Példának okáért igen nehéz olyan üzletet képviselni, amely otthoni riasztókészülékeket árusít.
- Kiterjedt támogatói hálózat Egy kiterjedt támogató hálózat elengedhetetlen az MLM üzlet sikeréhez. A forgalmazókat támogató Központtól a képzési szemináriumokig és ösztönző programokig, a forgalmazó számára biztosítani kell különféle lehetőségeket arra, hogy jobban építhessék üzletüket. A forgalmazó sikere közvetlen hatással van a cég sikerére, ezért a támogató rendszerüknek képviselnie kell ezt a szellemiséget.
- Nemzetközi jelenlét Egy olyan vállalat, amely világszerte jelen van, növekedést mutat, megbízható, és minőségi termékeket állít elő, több éves eladási adatokkal rendelkezik. A legtöbb olyan cég, amely nemzetközi szinten vállal fel üzleti tevékenységet, stabil és hatalmas ipari tapasztalattal bír.
|